Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Svane i Århus http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/svane-i-rhus/ En verden af muligheder Thu, 05 Feb 2015 12:34:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Frans http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2326 Thu, 05 Feb 2015 12:34:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2326 Konge du understreger min point.

tak for det 🙂

]]>
Af: Jan http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2325 Thu, 05 Feb 2015 11:43:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2325 Du jo helt væk 🙂

Som at sammenligne biler, vælg selv mærker

Begge har dæk af gummi
Begge har en overfalde af metal der er malet
Forlygtepærerne er begge fra Osram
Begge har bløde sæder

Så er de jo ens, og kvaliteten den samme ? og man bliver snydt hvis man ikke tager den billig. ?

]]>
Af: Frans http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2324 Wed, 04 Feb 2015 17:52:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2324 Hvad mener du er forskellen.?

Selvfølgelig er en forskel men den er vel ikke så stor mere.

De bruger vel begge korbus i spånplader med melamin.
skuffer/hængsler og diverse udtræk fra blum ,kassebörmer osv.

De producere vel også begge i Danmark.

Kvik er fra 1983 svane fra 1992

Kvik har en 1-2 ugers levering svane +4?

svane levere samlet det gør kvik også hvis du betaler for det der også.

men hvad er forskellen.

]]>
Af: Preben Kjær http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2295 Sun, 04 Jan 2015 10:23:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2295 Hej Henning – hvad er da det for noget vrøvl at skrive at man får det samme hos Svane og Kvik ?. Er da 2 så forskellige produkter og producenter som nogen næsten kan være !. Tror enten det er en ommer eller du må specificere lidt nærmere hvor du mener lighederne er imellem de 2.

]]>
Af: Henning http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2293 Tue, 30 Dec 2014 14:14:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2293 Undgå Svane generelt. Køb et Kvik køkken gennem butikken i København ( Ballerup ) du får det samme som hos svane, og de tager gerne snakken med Lasse. De har også de rigtige hvidevarer.

]]>
Af: Toke Poulsen http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2290 Fri, 26 Dec 2014 10:42:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/svane-i-rhus/#comment-2290 Tjek Trustpilot. Den bruger jeg selv i alle mulige andre sammenhænge. Med stor succes. Her kan ingen gemme sig 🙂

]]>