Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Gaggenau http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/ En verden af muligheder Fri, 22 Jul 2016 11:14:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Christina Holm http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2543 Fri, 22 Jul 2016 11:14:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2543 Hej
Vi købte gaggenau til vores nyrenoverede køkken for ca 2 1/2 år siden og alt har fungeret fint indtil nu! Vores kølefryseskab er nu begyndt at tro det er en fryser!! Har haft to servicefolk ude nu og igår blev termostat skiftet – desværre uden held – salat mv var frosset her til morgen.
Så nu må vi på den igen og have servicemand igen – spændende hvad det ender med!
Vi har haft flere andre store køleskabe som har kørt upåklageligt igennem mange år – så det var ikke forventet, at vi allerede skulle have problem med så dyrt et produkt – måske der er noget om snakken…!
Mvh Christina

]]>
Af: Splinten http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2289 Mon, 22 Dec 2014 09:32:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2289 Som gl. Køkken montør er jeg også helt tosset med gaggenau og specielt deres flotte design
Men som du skriver eks med int. Opvasker så gælder det om at få lågen smidt på inden kunden kommer hjem. Maskinen er nemlig forsynet med et Siemens serie nummer bag fronten men med synligt gaggeneau mærke oppe ved tasterne. Mon ikke det er et og samme produkt. ?? 🙂
Men ud over deres opvasker og integrerede kaffemaskiner skiller gaggenau
Sig ud fra bosch og Siemens. God jagt og køb gerne gaggenau det er en fryd for øjet og
Gennem testet komponenter der bliver brugt i dem.

]]>
Af: 188.180.110.186 http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2152 Fri, 07 Feb 2014 06:42:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2152 4-5 år.

]]>
Af: Dyhr http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2151 Thu, 06 Feb 2014 20:34:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2151 Hvor gammel er ovnen?

]]>
Af: JVN http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2149 Tue, 04 Feb 2014 10:27:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2149 Hvordan er garantien hos Gaggenau ?.
Midterglasset i ovn lågen spræng lige pluslig, ( ovnen var kold). Det kostede 2100kr. Man sagde at grantien ikke dækker glas.

]]>
Af: Mick http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2126 Sat, 30 Nov 2013 14:53:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2126 Og lige et tillæg.
På Amino har der været nogle ret gode indlæg fra mennesker der også selv har haft Gaggenau – den synes jeg at både du og andre skal læse:
amino.dk/forums/t/18783.aspx

]]>
Af: Mick http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2125 Sat, 30 Nov 2013 14:43:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2125 Hej Torben

Jo, dybt i skam må jeg erkende og meddele: jeg køber ofte ting der er meget dyrere end andre. Det jeg mener er bare først at skære det i pap og bukke det i neonrør at Gaggenau ikke er bedre end andet fra Siemens eller Bosch (Gaggenau er bare ét af produkterne fra ‘BSH Bosch und Siemens Hausgeräte’) hvor der er kommet godt indmad i.
Beklager at det lyder egentlig negativt – det er et indlæg jeg har lagt på fordi det ikke er andet ens snobberi – Gaggenau er ikke bedre eller mere holdbart end andet godt (bemærk: Bosch/Siemens laver såmænd også lort som andre)- så det var bare en lyskegle der skulle ramme ‘nerven’ i produktet og de bekymringer folk har. Hvis de tror de får et SÅ meget bedre produkt synes jeg næsten at det er nødvendigt at de ved at det ikke er tilfældet.

]]>
Af: Torben Falck http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2124 Sat, 30 Nov 2013 14:23:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2124 Mick,

Du må jo mene hvad du vil – og det må vi andre også.

Men du kender tydeligvis ikke forskellen på et ‘almindeligt’ produkt og et hvor der er kælet så voldsomt for kramfaktor, touch and feel som der er i Gaggenau”s produkter.

Det kan være det ikke siger dig en pind – hvorfor er du så i det her forum? Kun for at brokke dig? I så fald vil jeg anbefale at du bruger din lørdag på noget andet.

Betaler du aldrig ved kasse 1 bare fordi du har lyst til at anskaffe dig noget DU synes er lækkert?

Jeg synes man skal købe noget man selv er tilfreds med og gider leve med i de næste 10-15-20 år (hvis det altså holder så længe).

Jeg vil godt medgive at Gaggenau er dyrere end så meget andet.

Men det er vel egentlig ligegyldigt – hvis man kan lide det og har råd er det vil fint nok?

Man kan også bare købe noget billigt skrammel ude i El-giganten og skifte det ud noget oftere – helt i tråd med tidsånden…

]]>
Af: Mick http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2123 Sat, 30 Nov 2013 13:26:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2123 Jamen dog – det er da simpelt: vil man lægge de ekstra penge for at snobbe lidt og tilfredsstille sit ego når andre siger: wauw, har du Gaggenau?
Det er ikke andet – som en anden nævner så er det som med B&O var i al fald tidligere: det ser da meget godt ud (for nogle altså, vil jeg stadig sige, personligt synes jeg det er grimt, klinisk og lidt patetisk)men det indre lever på ingen måde op til det ydre.
Tænk: når en ovn er varm er den så lidt mere lækker varm eller bare varm og hvad bager bedst: varme eller Gaggenau-varme

]]>
Af: Torben Falck http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2122 Sat, 30 Nov 2013 13:10:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/gaggenau/#comment-2122 Jeg var indstillet på at købe i tyskland.

Da jeg i sin tid præsenterede alternativet for vores køkkenmand med de faktuelle priser og han havde snakket med Gaggenau i DK faldt de til patten for de skal – helt i tråd med deres egen monopolagtige forretningsmodel – yde garanti og service i DK uanset hvor du har købt deres produkter…

Så altså, kig i tyskland, snak med køkkenfirmaet og hvis de stadig ikke vil være med, så køb i tyskland.

Vil du fortælle hvilken pakke du kigger på og hvilke priser du er blevet mødt med?

]]>