Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Erfaringer med high-end køkkenløsninger http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/ En verden af muligheder Sat, 09 Apr 2011 14:01:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Johan Joensen http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1308 Sat, 09 Apr 2011 14:01:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1308 Til Per

Ville det ikke være smartere, at få SieMatic køkkenerne fra Danmark, i stedet for at paralel importere produktet.

Du er velkommen til at kontakte mig, for en uforpligtene snak om det.

Med venlig hilsen

Johan Joensen

SieMatic-Bredgade
Bredgade 65
1260 København K

72 10 01 13.

]]>
Af: Sus http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1306 Fri, 08 Apr 2011 18:18:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1306 Nu har jeg tjekket Luxuryhouse, fordi det lød interessant og lå i nærheden af mig. Desværre er jeres hjemmeside ikke ret god. Det vrimler med stave- og kommafejl, menuen er utilstrækkelig, og det får mig totalt til at miste tiltroen til et high-end-produkt. Sikkert uretfærdigt, men hvis jeg var jer, ville jeg få styr på mit ansigt udadtil i en fart.

]]>
Af: per http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1300 Thu, 07 Apr 2011 16:48:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1300 Hej Morten

Jeg kan læse at du er på udkig efter et nyt køkken, jeg arbejder samme med et køkken firma i Tyskland som har Poggen Pohl – Sicmatic – Leicht – Bau Format. Hvis det er noget du vil høre mere om så skriv en mail til idealprojekt@info.dk eller ring på 60707761

Hilsen Per

]]>
Af: Thomas http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1263 Thu, 03 Mar 2011 17:19:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1263 Nok ingen tvivl om, at specielt Poggenpohl er noget af det ultimative. Jeg har hørt lidt om, at Køkkensnedkeren efter en turbulent tilværelse er faldet i kvalitet – prøv evt. også at kigge på Trendlines fra Nordjylland – de laver nogle virkeligt lækre løsninger.

Held og lykke !

]]>
Af: Annemette http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1233 Mon, 14 Feb 2011 07:38:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1233 Hej Morten.

Du skal selvfølgelig vælge efter hvad stil du gerne vil have.
Kig ind på min hjemmeside og se hvad vi sælger .
Vi har alle Italienske lækkerier.
Vi følger hele processen fra begyndelsen til slut.
Vi sætter service højt, og vores kunder skal føle sig trygge fra start til slut
Du kan ringe, så kan vi snakke om hvad det er du gerne vil.
Der koster ingenting
Luxuryhouse
Strandvangsvej 56
8250 Egå
29855000.

]]>
Af: Ole H. http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1230 Tue, 08 Feb 2011 20:41:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/erfaringer-med-high-end-kkkenlsninger/#comment-1230 Først og fremmest er alle 3 nævnte producenter garant for køkkener i en uovertruffen kvalitet. Men dog på hver sin måde. Hvor Poggenpohl er meget high tech i materialevalg og indmad, er de 2 andre repræsentanter for den gode danske snedker tradition. Om man er til det ene eller det andet er en smagssag.

Jeg vil ikke være nervøs for at vælge et køkken fra netop disse 3 firmaer. Men alt handler om tillid. Så gå også lidt efter mave fornemmelsen. Både hvad angår produkt og ikke mindst firmaets ansigt udadtil, nemlig køkkenkonsulenten.

]]>