Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Corian bordplade http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/corian-bordplade/ En verden af muligheder Wed, 17 Mar 2010 11:07:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Sune http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-873 Wed, 17 Mar 2010 11:07:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-873 Ja det er ikke altid at man skal tage en sælgers ord for gode varer. Det smarteste er nok at spørge om det samme flere steder for at være sikker på rigtigheden af det man får at vide. Kompositsten består af omkring 95 procent kvarts og noget binde middel og fremstår som granit i overfladen – dvs hård og kold. Corian derimod er iblandet acryl ca 33 procent, hvilket gør overfladen silkeblød og lækker at røre ved.

Kompositsten tåler varmen fra gryderne bedre end Corian som ikke kan tåle mere end 160 grader.

Hvis det er Corian du bedste kan lide – så er det da også det du skal vælge. Det vil du bestemt ikke fortryde

]]>
Af: Britt J http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-868 Sun, 14 Mar 2010 21:12:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-868 Jeg drømmer om at få en hvid corianbordplade med hvid vask i. Men det fik jeg frarådet af en sælger. Nu tænker jeg, om han talte om sit eget produkt: composit og ikke corian materialet. Og hvad er i øvrigt forskellen?

Vh. Britt.

]]>
Af: slettet http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-560 Tue, 25 Nov 2008 16:43:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-560 Slettet pga. overtrædelse af reglerne i Køkkenkøbs forum

]]>
Af: Peter Hansen http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-155 Fri, 30 Nov 2007 20:54:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-155 Jeg kan kun tilslutte mig roserne til Corian som køkkenbordplade. Vi har også en vask i Corian som er integreret i bordpladen. Den er har nu fungeret upåklageligt i 6 år, uden at der er noget nævneværdigt slidtage at se. Vi har ovnikøbet sat varme gryder på bordpladen, selvom jeg nu kan forstå at det ikke er så smart. Der er ikke sket noget ved det, så umiddelbart synes jeg ikke at man skal være hysterisk de varme gryder.

]]>
Af: Jonas http://ww.kokkenkob.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-154 Sun, 25 Nov 2007 23:43:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/corian-bordplade/#comment-154 Vi har nu haft vores Corian bordplade i 3 år. Jeg kan kun anbefale den til dig. Vi er bestemt ikke nogen der passer specielt godt på vores ting, men Corian bordpladen er fuldstændig ligeglad med hvad vi gør ved den. Produktet suger jo ikke noget så ligegyldig hvad vi har haft liggende til næste dag af rødvin og andre vædsker, ja så har det været lige til at tørre af igen. Det eneste vi er opmærksomme på, er ikke at sætte varme gryder direkte fra på bordpladen.

]]>